Witamy!
Search Site

Koszyk 0 pozycji

Najczęściej zadawane pytania

1. Kiedy zostanie dostarczone moje zamówienie?

Jeżeli nie dostali Państwo wspomnianego e-maila o „monitorowaniu przesyłki”, oznacza to, że zamówienie jest jeszcze w trakcie realizacji.

2. Jak mogę monitorować moje zamówienie?

Stan realizacji zamówienia można monitorować na dwa sposoby. Albo bezpośrednio na stronie www.brandhunter.pl, lub mogą Państwo poczekać na informacyjny e-mail od naszego działu obsługi klienta.

  • Klientom automatycznie zostanie wysłany e-mail, powiadamiający o zmianie statusu zamówienia

    • 1. e-mail: potwierdzenie zamówienia
    • 2. e-mail: przygotowanie zamówionego towaru
    • 3. e-mail: wysyłka towaru – wskazówki, jak monitorować przesyłkę (zawiera numer, dzięki któremu mogą Państwo monitorować status przesyłki bezpośrednio na stronie przewoźnika)
  • Do monitorowania zamówienia bezpośrednio na stronie www.brandstore.sk prosimy używać numeru zamówienia, który został wysłany w pierwszym informacyjnym e-mailu. Zarejestrowani klienci mogą monitorować stan swojego zamówienia w sekcji Moje konto – stan zamówienia , która znajduje się w prawym górnym rogu strony. (Aby założyć konto klienta, należy się zarejestrować na stronie) Niezarejestrowani klienci mogą monitorować stan zamówienia na dolnej części strony w sekcji Zamówienia (bez wcześniejszej rejestracji).

3. Ile kosztuje dostawa?

  • Cena dostawy zależy od wagi i ceny towaru.
  • W przypadku zmiany towaru w koszyku, zmienia się również aktualna cena dostawy. Można to sprawdzić „aktualizując” koszyk oraz wypełniając dane dostawy a następnie „przeliczając całkowitą cenę” dostawy. Końcową cenę dostawy poznają Państwo zaraz po dokończeniu zamówienia.
  • Przy zakupie powyżej XY,00 EUR dostawa ZA DARMO
  • Koszt wysyłki oraz opakowania:
    100 gzł 18,20
    500 gzł 18,20
    1 kgzł 18,50
    2 kgzł 20,50
    5 kgzł 22,20

4. Jak mogę zapłacić za zamówiony towar?

  • Za zamówiony towar mogą Państwo zapłacić za pomocą systemu płatności elektronicznych PayPal lub przy odbiorze. Płatność za pomocą bramki płatności PayPal jest bezpłatna. W przypadku płatności przy odbiorze opłata wynosi 1,00 EUR.

5. Kiedy otrzymam fakturę? Jak można zmienić dane na fakturze?

  • Fakturę otrzymają Państwo razem z towarem, nie wcześniej.
  • Na fakturze nie można zmienić następujących danych:
    • Zmienić dane z osoby fizycznej na osobę prawną
    • Zmienić datę wystawienia faktury/li>
    • Zmienić nazwę towaru/li>

6. Czy mogę zmienić zamówienie po wysłaniu przesyłki, ewentualnie połączyć kilka zamówień?

  • Ani zmiana zamówienia po wysłaniu przesyłki, ani połączenie kilku zamówień w jedno, z technicznych powodów nie jest możliwe. Jeżeli zdecydują się Państwo na zmianę, prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta.

    • Jeśli Państwa zamówienie nie było jeszcze wysłane, możemy je anulować. Następnie mogą Państwo utworzyć według swoich potrzeb nowe zamówienie.
    • Jeśli Państwa zamówienie było już wysłane a Państwo chcą je zmienić, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. W zależności od charakteru prośby postaramy się znaleźć jakieś rozwiązanie.
    • Jeśli chcieliby Państwo połączyć kilka zamówienie w jedno, aby obniżyć koszty przesyłki, musi to dla Państwa zrobić nasz pracownik. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta a my Państwa zamówienie połączymy w jedno.

7. Jak mogę anulować zamówienie?

    • Prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta aby anulować zamówienie przed wysyłką.
    • Jeżeli Państwa zamówienie było już wysłane, prosimy nie odbierać przesyłki, zostanie zwrócona na adres nadawcy.

8. Czy mogę zmienić adres doręczenia?

  • Prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta aby zmienić adres doręczenia.

9. Czy mają Państwo pytania dotyczące produktu?

  • Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi w opisie produktu lub jeśli potrzebują Państwo fachowej porady, prosimy o kontakt pod adresem e-mail info@ lub pod numerem telefonu +48 128 811 221 (czynne pon. - pt. od 09:00 do 17:00). Nasz specjalista ds. produktu odpowie Państwu najszybciej jak to możliwe.

10. Jak sprawdzić, jaki mam rozmiar oprawek okularowych?

  • Polecamy sprawdzić „Instrukcje wyboru odpowiednich oprawek okularowych”

11. Czy w zestawie znajduje się etui na okulary czy może mam je zakupić sam?

  • Każde zakupione u nas okulary (korekcyjny i przeciwsłoneczne) posiadają w zestawie etui. Każda marka zapewnia swoje, wysokie jakościowe etui z logiem. Droższe modele posiadają w zestawie również ściereczkę do czyszczenia szkieł.

12. Jeśli zakupię w waszym e-sklepie oprawkę do okularów korekcyjnych, czy w sklepie optycznym pomogą mi dobrać szkła?

  • Tak, zazwyczaj w każdym sklepie optycznym.

13. Czy posiadacie biżuterię wykonaną ze stali chirurgicznej?

  • Tak, w ofercie znajdą Państwo również biżuterię wykonaną ze stali chirurgicznej. Również pod nazwą stal nierdzewna. W tabelce z opisem produktu znajduje się zawsze informacja o materiale, z którego biżuteria jest wykonana.

14. Czy są Państwo zainteresowani zakupem większej ilości produktów?

  • Prosimy nam wysłać Państwa zamówienie na adres e-mail info@ a nasz przedstawiciel handlowy przygotuje dla Państwa indywidualną ofertę.

15. Czy mogę zwrócić lub wymienić towar na inny?

  • Towar mogą Państwo zwrócić zgodnie z warunkami opisanymi w naszym Regulaminie handlowym, w części Zwrot lub wymiana towaru. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

16. Czy pieniądze zostaną mi zwrócone, jeżeli odeślę towar?

  • W przypadku spełnienia warunków Zwrotu lub wymiany towaru wymienionych w naszym Regulaminie handlowym, pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe, które podadzą Państwo w pisemnej formie Odstąpienia przez konsumenta od umowy. W przypadku płatności za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayPal, zwrot pieniędzy nastąpi na to konto.

17. Towar został uszkodzony podczas transportu?

  • Towar należy sprawdzić wizualnie zaraz przy odbiorze przesyłki. Mają Państwo prawo nie przyjąć towaru od przewoźnika, jeżeli widoczne są jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne na opakowaniu przesyłki, najprawdopodobniej spowodowane podczas transportu, lub jeżeli towary nie jest kompletny. W tym przypadku należy spisać z kurierem protokół szkody.
  • Uszkodzenia mechaniczne produktu w nieuszkodzonym opakowaniu należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki a produktu nie używać. Późniejsze reklamacje tego rodzaju nie będą akceptowane.

18. Otrzymałem inny towar niż zamawiałem?

  • Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy natychmiast skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. O dalszych krokach będziemy Państwa na bieżąco informować.

19. Otrzymałem niepełne zamówienie?

  • Prosimy natychmiast skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Zaistniałą sytuację przeanalizujemy.

20. W jaki sposób mogę zareklamować towar, który jest jeszcze na gwarancji?

  • Prosimy przeczytać proces postępowania w przypadku uprawnionej reklamacji, który można znaleźć w naszej "Procedurze reklamacyjnej". Pobierz formularz.

21. Nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytanie?

  • Nasi specjaliści są do Państwa dyspozycji i chętnie na nie odpowiedzą. Prosimy o kontakt w dni robocze od godziny 9:00 do 17:00 pod numerem telefonu +48 128 811 221 lub pod adresem e-mail info@brandhunter.pl